تفریحات سالم

ساخت وبلاگ

God of War و کسب سریع‌ترین فروش انحصاری پلی‌استیشن

  • God of War و کسب سریع‌ترین فروش انحصاری پلی‌استیشن

    عنوان God of War حتی از زمان معرفی در رویداد E3 تا روزهای پس از عرضه، همواره به شکستن رکوردهای جدید و کسب افتخارات گوناگون پرداخته است؛ ازپربازدید ترین تریلر E3 2016 گرفته تا سرعت فروش اولیه آن که از تمامی بازی‌های انحصاری پلی‌استیشن سریع‌تر بوده و میزان فروشی که فراتر از حد انتظارات سونی عمل کرده است.

    اما به نظر می‌رسد این رکورد شکنی‌ها هنوز به پایان نرسیده باشند؛ چراکه حتی در اعداد و ارقام گروه‌های آماری نیز رد پای شبح اسپارتا دیده می‌شود! گروه آماری NPD که از سال ۱۹۹۵ در حوزه‌ی تحلیل و برسی بازار بازی‌های ویدئویی در آمریکا فعالیت می‌کند، اعلام کرده است که از زمان تاسیس در سال ۱۹۹۵ این گروه تاکنون، هیچ بازی از عناوین انحصاری پلی‌استیشن سریع‌تر از God of War در ایالات متحده به فروش نرفته‌اند. بنابراین God of War با عبور از عناوین بزرگی چون Metal Gear Solid 4: Guns of Patriots، The Last of Us, Final Fantasy X, Horizon Zero Dawn و مجموعه‌ی Uncharted موفق شده است که سریع‌ترین بازی پرفروش‌ تاریخ NPD در ایالات متحده لقب بگیرد.

    مت پیسکاتلا (Mat Piscatella)، تحلیلگر معروف گروه آماری NPD، با ارسال توییتی در صفحه‌ی شخصی خود نوشت:

    یک مورد کوچک دیگر که ممکن است روز گذشته آن را از دست داده باشید، مطابق داده‌های NPD، عنوان God of War پس از سه ماه عرضه، پرفروش‌ترین عنوان انحصاری پلی‌استیشن از زمان تاسیس این گروه آماری است.

    با توجه به درآمد ۱۳۱ میلیون دلاری دیجیتالی این عنوان در ماه اول عرضه، این مقدار فروش تعجب چندانی ندارد چراکه God of War در حال حاضر بهترین بازی انحصاری کنسول پلی‌استیشن ۴ و سومین بازی برتر نسل هشت از نظر میانگین امتیازات منتقدان است. این بازی با ارائه‌ی تجربه‌ی اکشن، احساسی و پررمز و راز خود دارای ۲۰ الی ۴۰ ساعت گیم‌پلی می‌باشد که در بین عناوین قبلی این مجموعه نیز رکوردی قابل توجه به شمار می‌آید. جالب اینجا است که نسخه‌ی بعدی این عنوان که احتمالاً در واناهایم جریان داشته باشد، حتی بزرگ‌تر و طولانی‌تر نیز خواهد بود و استودیو سانتا مونیکا (Santa Monica) جهت تحقق بخشیدن به این هدف، در حال استخدام طراح هنری برای طراحی خدایان جدید است.

    عنوان God of War هم‌اکنون به صورت انحصاری برروی پلتفرم پلی‌استیشن ۴ در دسترس قرار دارد وبه‌زودی حالت New Game Plus را دریافت خواهد کرد.

    منبع:گیمفا.

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

سایت مجله تایم در عرصه های زیر فعالیت می کند و دارای پست هایی دیدنی در این عناوین است : بیوگرافی ، بیوگرافی هنرمندان ، بیوگرافی بازیگران ، بیوگرافی ورزشکاران ، بیوگرافی فوتبالیست ها ، هنرمندان ، ورزش ، تیزر فیلم ، انیمیشن ، کلیپ ، سینما ، موسیقی ، آنونس ، آشپزی ، دانلود ، سلامت ، بازی ، بازی های رایانه ای ، خواننده ها ، اس ام اس ، گالری عکس ، گل و گیاه ، آموزش ، تکنولوژی ، خودرو ، ماشین ، مشخصات خودرو ، بیوگرافی هنرمندان ، مجله اینترنتی تایم و...

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : God,of,War,و,کسب,سریع‌ترین,فروش,انحصاری,پلی‌استیشن,بیوگرافی , مجله , مجله اینترنتی , مجله تایم , بیوگرافی بازیگران , مجله سلامت , مجله ورزشی , مجله تایم , تایم , تیزر فیلم , بازی , سینما , مشخصات خودرو, نویسنده : sam askpapers بازدید : 210 تاريخ : پنجشنبه 18 مرداد 1397 ساعت: 14:46

حتما شما هم توی اینترنت مدام به دنبال راهی واقعی و پرسود برای کسب و کار در فضای مجازی می گردید؟!؟! توی این مقاله آخرین و بهترین راه درآمدی رو بهتون معرفی کنیم ، پیشنهاد می کنم این مقاله را از دست ندهید.
من هم مثل شما خیلی خیلی به دنبال یک راه پرسود می گشتم و قصد داشتم به یک درآمد خیلی خوبی برسم تا اینکه با سایتی به نام کار می کنیم آشنا شدم! این سایت بهترین و شگفت انگیز ترین سایتی بود که تابحال دیده ام این را به عنوان یک دوست به شما پیشنهاد می کنم که حتما دست کم یک سری به این سایت بزنید.
سایت کار می کنیم یک سایت فوق العاده بر پایه فریلنسری هست که به شما این امکان رو میده تا با هر توانایی که دارید و البته میتوانید از طریق اینترنت به مشتریان خود ارائه دهید کسب درآمد کنید. جالب است بدانید شما میتوانید تنها با روزی 2 ساعت کار در منزل به درآمد ثابت 400 هزار تومان در ماه برسید!!! جالب تر از همه این است که این سایت هیچ محدودیت سنی ندارد و محیط بسیار خوبی برای نوجوانان است.
آمریکا با این همه غرور و ادعا حدود 50% از مردمش فریلنسر هستند درنتیجه ما نیز باید به این موضوع اهمیت بیشتری بدهیم.
من که خودم تا حالا 1.200.000 تومان از طریق همین سایت درآمد کسب کرده ام و پیشنهاد می کنم شما هم دست به کار شوید.
سایت کار می کنیم

 

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : درامد,ماهانه,2,میلیون,تومان,از,اینترنت,درامد ماهانه 2 میلیون تومان,کسب درامد میلیونی, نویسنده : sam askpapers بازدید : 198 تاريخ : دوشنبه 15 مرداد 1397 ساعت: 23:23

دانلود بازی Deluded Mind + Update v1.8.6 برای کامپیوتر

  • دانلود بازی Deluded Mind + Update v1.8.6 برای کامپیوتر

    در دانلود بازی Deluded Mind شما در نقش شخصی به نام دین کاترال خواهید بود که یک مامور اف بی آی است و دخترش بر اثر یکسری قتل های سازمان دهی شده به قتل رسیده است. حال او به دنبال انتقام گرفتن مرد دخترش است و سعی می کند که این سازمان سری قتل را یافته و فروپاشی کند. او به رغم از دست دادن دخترش که یک تراژدی غم بار می باشد، همچنان در حال فعالیت برای اف بی آی می باشد و در طول عملیات خودش ناگهان ربوده شده و به جای مرموزی برده می شود. روزها می گذرند و شما در یک موسه روانپزشکی تحت عنوان Hillstone Asylum بیدار می شوید و متوجه می شوید که یک هالوکینوژن قوی به شما ترزیق شده است. آدم ربایان یادداشتی را برای شما نوشته اند که به شما می گوید، همراه شما یعنی رابرت پیج نیز در همین موسسه قرار دارد. محیط وحشتناک و مرموز این سازمان، صحنه های خشنی را ایجاد می کند و یک ترس و دهلره خاصی را به دل بازیکن می اندازد.

    Deluded Mind PC-CODEX + Update v1.8.6

    دانلود-بازی-Deluded-Mind

    در بازی Deluded Mind شما از راه رو ها عبور می کند و به پناهگاهی در این موسسه پزشکی می رسید. کم کم اثرات این هالوکینوژن روی شما اثر می کند و به معنای واقعی کلمه، ذهن شما را به جهنمی سوزان تبدیل می کند. جهنمی که قرار است توهمات زیادی را برای شما ایجاد کند و یک وحشت شدید و افراطی را برای شما به ارمغان داشته باشد. بازی دارای احساس واقعیت پذیری خاصی است و محیط فانتزی بازی، این احساس را بسیار قوی تر می کند. جلوه های صوتی بی نظیر نیز باعث می شود که ترس به طرز بی رحمانه ای در شما نفوذ کند و رگه های شما را از ترس متوقف کند. وحشت فوق العاده زیاد در محیط عالی بازی پیاده سازی شده است و طرفداران این ژانر را راضی می کند. رویدادهای تصادفی کمک می کنند که جامپرهای ترس به خوبی تاثیر خود را نشان دهند و تجربه بازی عجیبی را برای شما داشته باشند.

    In Deluded Mind, you take on the role of Dean Catrall, an FBI agent whose daughter was murdered by a criminal organization looking for revenge. In spite of the tragic loss, you continue to work as an FBI agent and will be incapacitated and kidnapped during an operation. You wake up at the psychiatric institution “Hillstone Asylum” and find that you have been given a potent hallucinogen. Your kidnapper’s note tells you that your FBI partner Robert Page is also inside the institution.

    سیستم مورد نیاز

    حداقل سیستم مورد نیاز:

    Requires a 64-bit processor and operating system
    OS: Windows 7 64 Bit / Windows 8 64 Bit / Windows 10 64 Bit
    Processor: Dual Core Processor
    Memory: 4 GB RAM
    Graphics: DirectX11 compatible Graphic Card
    DirectX: Version 11
    Storage: 10 GB available space

    سیستم پیشنهادی:

    Requires a 64-bit processor and operating system
    OS: Windows 7 64 Bit / Windows 8 64 Bit / Windows 10 64 Bit
    Processor: Quad Core or better
    Memory: 8 GB RAM
    Graphics: DirectX11 compatible Graphic Card
    DirectX: Version 11
    Storage: 10 GB available space

    ۱) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

    ۲) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

    ۳) به نصب بازی بپردازید.

    ۴) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

    ۵) از اجرای بازی لذت ببرید.

    رزرو مکان تبلیغاتی

    اینجا محل تبلیغات شماست. برای رزرو، لطفا با ایمیل [email protected] در ارتباط باشید.

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : دانلود,بازی,Deluded,Mind,Update,v1,8,6,برای,کامپیوتر, نویسنده : sam askpapers بازدید : 212 تاريخ : يکشنبه 14 مرداد 1397 ساعت: 16:48

چهار عکس دیدنی از بزرگترین ماه گرفتگی قرن

  • چهار عکس دیدنی از بزرگترین ماه گرفتگی قرن

    به گزارش ایران ناز طولانیترین ماه گرفتگی قرن بخاطر قرار گرفتن کره ماه در امتداد سایه زمین روی داد تصاویر نابی از این ماه گرفتگی که تا پایان عمر دیگر نخواهید دید را برای شما گردآوری کرده ایم.عکس های زیبایی از خسوف و ماه گرفتگی قرن را آماده کرده ایم که در ادامه مشاهده خواهید کرد

    خسوف 103 دقیقه‌ای (104 دقیقه به ثبت نهایی رسید) قرن رخ داد تا ماه خونین آبستن حوادث ناگوار، به تعبیر قدیمی‌ها شود. نکته جالب اینکه ماه‌گرفتگی در آمریکا رخ نداد و در انگلیس هم به دلیل ابری بودن هوا، دیده نشد.

    درحالی‌که نمونه خسوف رخ‌داده را 270 سال بعد خواهیم دید، اما خونین شدن ماه همراه با دیدن مریخ با چشمان غیرمسلح باعث شد تا مردم در مناطقی که قادر به دیدن بودند، این رخداد علمی را از دست ندهند.

    خسوف قرن برای مردم آمریکا به‌طور طبیعی قابل‌رؤیت نشد و برای مردم در برخی کشورها ازجمله انگلیس نیز به دلیل ابری بودن قابل‌مشاهده نشد.

    چهار عکس دیدنی از بزرگترین ماه گرفتگی قرن

    ماه خونین در کلوسئوم رم

    چهار عکس دیدنی از بزرگترین ماه گرفتگی قرن

    ماه گرفتگی در کوآلالامپور

    چهار عکس دیدنی از بزرگترین ماه گرفتگی قرن

    خسوف در برلین آلمان

    چهار عکس دیدنی از بزرگترین ماه گرفتگی قرن

    مردم حسرت زده انگلیس که نتوانستند خسوف را تماشا کنند

    چهار عکس دیدنی از بزرگترین ماه گرفتگی قرن

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : چهار,عکس,دیدنی,از,بزرگترین,ماه,گرفتگی,قرن, نویسنده : sam askpapers بازدید : 207 تاريخ : يکشنبه 14 مرداد 1397 ساعت: 2:21

زبان این زن حامله شده است! + عکس و عجیب ترین اخبار جهان

  • زبان این زن حامله شده است! + عکس و عجیب ترین اخبار جهان

    دربخش خبر های عجیب این هفته از حامله شدن زبان یک زن آسیایی 63 ساله گرفته تا ازدواج عجیب مرد هندی با خواهران به هم چسبیده و قتل دختر آمریکایی توسط پدرش به خاطر آرایش کردن، عجیب ترین اتفاقات و حوادث جهان را گردآوری کرده ایم، زندگی عادی را در اطرافمان داریم اما گاهی اوقات اتفاقاتی میوفتد که مغزمان با شنیدن انها شروع به سوت کشیدن میکند، در ادامه این خبرها را میخوانیم.

    بارداری شدن عجیب زبان پیرزن 63 ساله با خوردن غذای دریایی

    به گفته یک مجله دکتری ، پیرزن 63 ساله اهل کره جنوبی پس از خوردن اسپرم یک ماهی خام مرکب در ناحیه زبان باردار شده است و پس از مدتی کوتاه درد شدیدی را در ناحیه دهان خود تجربه می‌کند و فورا به بیمارستان منتقل می‌شود و اسپرم هاي ماهی از دهان و لثه ي او تخلیه می‌شوند.

    زبان این زن حامله شده است! + عکس و عجیب ترین اخبار جهان

    پیرزنی 63 ساله با خوردن این غذا دچار مشکل شد

    پس از انتقال پیدا کردن این خانم به بیمارستان ، پزشکان متوجه وجود 12 کیسه اسپرم کوچک سفید رنگ در زبان و لثه هاي او شدند. در ماهی هاي مرکب ، طبق مجله Parasitology بدنه هاي خارجی بعنوان اسپرماتوفورها شناخته شده اند که کیسه هاي اسپرم در آن وجود دارند و این مورد کاملا عجیب‌وغریب است پس از کمی تحقیق ، این مجله بیان کرد که اندام هاي داخلی ماهی مرکب قبل از سرو خارج نشده بودند.

    بهمین دلیل باعث ایجاد این مشکل دراین خانم 63 ساله شده بودند. محققان نیز گفتند این خانم به محض این که یک تکه از این ماهی مرکب را دهان خود گذاشت ، احساس کرد که تعدادی شی کوچک داخل دهانش را گاز گرفتند و درد شدیدی را تجربه کرد و به گفته این خانم می توانست تعداد زیادی از ارگانیسم هایي مانند کیسه هاي کوچک را احساس کند

    زبان این زن حامله شده است! + عکس و عجیب ترین اخبار جهان

    زن 63 ساله بر اثر خوردن غذای دریایی و ورود اسپرم ها به داخل دهانش دچار بارداری زبان شد


    و در خبر بعدی: تغییر جنسیت مردی برای پرداخت بیمه

    پس از خرید ماشین یکی از اصلی ترین کارهایی که باید انجام دهیم،بیمه کردن آن می‌باشد تا از آسیب هاي جدی که میتوانند باعث خسارت رساندن به ما شوند پیشگیری نماییم.

    زبان این زن حامله شده است! + عکس و عجیب ترین اخبار جهان

    هزینه بیمه ها نسبت به خدمات رسانی آن ها بسیار کم است.اما با این وجود شهروند کانادایی برای عدم پرداخت آن دست به کاری عجیب زد که پس از انتشار حقایق آن در رسانه ها و صفحات مجازی باعث شوکه کننده تعداد زیادی از کاربران شد.جزئیات بیشتر را در ادامه این مطلب از بخش اخبار عجیب پارس ناز خواهیم گفت.

    یک مرد کانادایی برای این که در پرداخت بیمه خودرو خود 1000 دلار صرفه جویی کند،تصمیم به تغییر جنسیت گرفت.وی پس از خریدن یکی از ماشین ها جدید برنهای مشهور،باید هزینه بسیار زیادی می پرداخت که برای عدم پرداخت تمام این هزینه،تصمیم به تغییر جنسیت گرفت تا در پرداخت بیمه هزینه کمتری کند.

    زبان این زن حامله شده است! + عکس و عجیب ترین اخبار جهان

    مردی که برای پرداخت بیمه تغییر جنسیت داد

    یکی از قوانین پرداخت بیمه در کشور کاندا،این است که قیمت پرداخت بیمه رانندگان آقا بیشتر از خانمها است و خانمها نمی بایست هزینه ایی برابر با آقایان بپردازند. وی گویی از این قانون اطلاعی نداشته و به طور ناگهانی از منشی بیمه پرسیده بود که آیا میزان بیمه اقایان و خانمها یکسان است؟!منشی نیز در پاسخ به وی گفته بود که حق پرداخت بیمه خانمها در طی سال نسبت به آقایان 1100 دلار کمتر است.

    پس از شنیدن این خبر وی آن گونه فکر کرده بود: من زمانیکه متوجه این تفاوت شدم،باعث عصبانیتم شد و با خودم تصمیم گرفتم تا کاری انجام دهم تا سالانه 1100 دلار به بیمه نپردازم.بنابر این تصمیم گرفتم تا جنسیت خودرا تغییر دهم تا همانند خانمها در پرداخت بیمه سالانه 1100 دلار سود نمایم و وادار به پرداخت آن نباشم. وی تنها بعلت عدم پرداخت حق بیمه بیشتر نسبت به خانمها،تغییر جنسیت داد.

    پس از گذشت مدتی از گرفتن کارت بیمه با جنسیت زن،به نزد دکتر بیمه رفت و به طور تصادفی متوجه شد که به دکتر خود گفته است که وی خانم است.این یک اتفاق شوکه کننده می باشد. این شهروند کاندایی که کاملا آقا است اما به صورت قانونی در شرکت بیمه اي که مشغول بکار است دارای جنسیت خانم است. با این وجود وی باید نسبت بکار خود که خلاف قانون کانادا است،باید پاسخگو باشد.


    و در خبر عجیب بعد: عشق خواهران دوقلوی بهم چسبیده به یک مرد

    ازدواج هاي جنجالی و پر سر و صدای 2 خواهر با یک مرد که در عده اي از کشورها انجام شده است اینبار با عنوان دیگری در فضای مجازی منتشر شده است، خواهران دو قلوی به هم چسبیده قصد دارند با یک مرد ازدواج کنند.

    زبان این زن حامله شده است! + عکس و عجیب ترین اخبار جهان

    عشق خواهران بهم چسبیده به یک مرد

    خواهران دو قلوی بهم چسبیده که در سن 45 سالگی هنوز نتوانسته اند ازدواج کنند تصمیم به آغاز زندگی مشترک گرفته اند اما تصمیمی که به اندازه وضعیت جسمی شان عجیب است ، این دو خواهر که از شکم به هم چسبیده اند هر دو عاشق یک مرد جوان شده اند و تصمیم دارند با او ازدواج کنند. “گانگا” یکی از خواهران بهم چسبیده میگوید:

    در نگاه اول عاشق معلم مدرسه روستایمان جاسیمودین احمد شدم، من و خواهرم در 4 دست و 3 پا باهم مشترک هستیم پس می‌توانیم احساس مشترک هم داشته باشیم. من و خواهرم وقتی برای نخستین بار وی را دیدیدم احساس کردیم که علاقه ي او به ما چیزی شبیه عشق است و اینطورهم بود.

    زبان این زن حامله شده است! + عکس و عجیب ترین اخبار جهان

    تصویر خواهران از شکم بهم چسبیده و معشوقه مشترکشان

    این دو زن که به خواهران عنکبوتی مشهور شده اند از شکم به هم چسبیده اند اما قلب ، کبد و کلیه هاي انها جداست ؛ این دو عضو خانواده اي روستایی در بنگلادش هستند که بدلیل مشکلات مالی تاکنون نتوانسته اند برای انجام جراحی تفکیک اقدام کنند.

    زبان این زن حامله شده است! + عکس و عجیب ترین اخبار جهان

    دو خواهر و عشقی که به مرد 36 ساله پیدا کرده اند


    ودر اتفاق عجیب بعد در آسیا: دختر وحشت زده اي که با روح برادر کشته شده اش ارتباط برقرار کرد

    به گزارش پارس ناز، دختر 16 ساله اي به نام “آبیگایل ماگتالاس” در روز گذشته اتفاقی دردناک را توسط برادرش که 3 ماه گذشته ، کشته شده بود را تجربه کرد. جزئیات بیشتر را در ادامه خواهیم گفت.

    زبان این زن حامله شده است! + عکس و عجیب ترین اخبار جهان

    روح زدگی دخترک 16 ساله

    ماجرای دختری که روح برادرش را دید

    ماروین ماگتالاس که در 3 ماه گذشته به علتی نامعلوم در فلیپین کشته شده بود،روز گذشته در طی اتفاقی باور نکردنی با خواهرش ارتباط برقرار کرد که عکسهای آن به شدت در صفحات مجازی منتشر شد. همان گونه که در عکسهای مشاهده می‌کنید ،دختر 16 ساله از مشاهده روح برادرش منجمد شده است و تنها در حالت گریه کردن است. پس از قطع شدن این ارتباط ، آبیگایل اینچنین گفت:”من روح برادرم را مشاهده کردم.

    با من حرف میزد. او گفت که تعدادی اوباش ابتدا من را شکنجه و سپس مورد ضرب و شتم شدید قرار دادند.آن ها به من 7 بار شلیک کردند و افراد اوباشی بیش نبودند.به من گوش بده،گریه نکن. من مرده ام!.من بر روی پل قرار داشتم و به انها التماس میکردم که با من کاری نداشته باشند.اما انها به صورت بی رحمانه به من 7 بار شلیک کردند و من را کشتند”. که پس از این اعترافات،روح ماروین غیب می‌شود و گریه هاي آبیگایل شدت گرفت.

    زبان این زن حامله شده است! + عکس و عجیب ترین اخبار جهان

    لحظه وحشت زدگی دختری که روح برادرش را دید

    این خبر که توسط برادر آبیگابل اعلام شد،کمی باعث مشکوک شدن این مسئله شد چرا که پلیس بعد از کشته شدن ماروین ادعا کرد که وی ابتدا از ماده مخدر استفاده کرده بودو سپس در درگیری با اراذل باعث کشته شدنش می‌شود. به گفته آبیگایل،او برادرش را بسیار دوست داشت ، اما مرگش را نمی‌تواند باور کند و هنوز هم برایش موضوعی قابل درک نیست.

    زبان این زن حامله شده است! + عکس و عجیب ترین اخبار جهان

    برادری که روحش به دیدن خواهرش آمد


    و اما: زن روسی بچه غول به دنیا آورد

    نوزاد دختر هم وزن بچه غول در روسیه متولد شد، مادر بارداری که برای بدنیا آوردن فرزند پنجم خود به یکی از بیمارستان هاي روسیه مراجعه کرده بود بچه غول زایمان کرد.

    زبان این زن حامله شده است! + عکس و عجیب ترین اخبار جهان

    عکس نوزاد دختری که بچه غول روسیه نام گرفت

    زایمان خبرساز یک زن در روسیه

    زن 42 ساله در بیمارستان اونگی واقع در جنوب غربی روسیه نوزاد سنگین وزنی رابه دنیا آورد ودر کمال تعجب پزشکان حین زایمان مشکلی برای او پیش نیامد.وزن نوزاد بیش از 6.300 کیلو گرم گزارش شده است.این زن که نامش منتشر نشده است با دیدن اندازه غیرطبیعی نوزادش بعد از زایمان شوکه شد و برایش باورکردنی نبود که نوزاد دختر او چنین وزن و اندازه اي داشته باشد.

    زبان این زن حامله شده است! + عکس و عجیب ترین اخبار جهان

    زایمان خبرساز زن روسی و تولد دختری در حد بچه غول

    طبق گفته هاي دکتر این زایمان یک زایمان نرمال نبود و وزن نوزاد در حد خطرناکی بیشتر از یک نوزاد طبیعی است ، در حال حاضر مادر و فرزند هر دو سالم هستند اما مطمئنا وزن غیرطبیعی نوزاد مشکلاتی را در آینده ایجاد خواهد کرد.


    ودر اتفاقی دردناک در ایالات امریکا قتل وحشیانه دختر 12 ساله توسط پدرش بخاطر آرایش کردن

    پنسیلوانیای کشور آمریکا شاهد قتل وحشیانه دختر 12 ساله توسط پدر سنگدلی بود که به جرم آرایش کردن شکنجه شد. بر اساس گزارش پلیس پنسیلونیا دونالد مایر مرد 60 ساله به جرم آرایش کردن دختر 12 ساله اش را پس از شکنجه با ضربات چاقو به قتل رساند. دونالد در اعترافات خود به پلیس گفت:من کیارا را چون آرایش کرده بود زجرکشش کردم، دختر در سنی که داشت حق و اجازه استفاده از وسایل آرایشی را نداشت.

    زبان این زن حامله شده است! + عکس و عجیب ترین اخبار جهان

    دوختن لب و چشمان دختر جوان و قتل با ضربات چاقو توسط پدر بی رحم

    به گفته هاي دکتری قانونی، لب و چشمان دختر بیچاره با نخ و سوزن دوخته شده بودو با خون ریزی زیاد بر اثر ضربات متعدد چاقو به قفسه سینه اش درگذشت. یکی از دوستان دونالد که برای کاری به پیش او آمده بود با چهره بی خیال وی که نوشیدنی هم می‌نوشید و کنار پيکر خونین کیارا نشسته بود رو به رو شد.

    زبان این زن حامله شده است! + عکس و عجیب ترین اخبار جهان

    قتل وحشیانه ودر کمال خونسردی پدر آمریکایی

    زمانی که دوست دونالد با این صحنه دردناک مواجه شد خیلی پنهانی فورا با پلیس تماس گرفت و وی را لو داد. پلیس پس از ثبت اظهارات و گزارش دکتری قانونی، دونالد را برای مجازات به دادگاه فرستاد. دادگاه این پدر بی رحم بزودی برگزار خواهد شد.


    ودر خبر بعدی نیز: دو برابر شدن وزن زن چینی پس از استفاده دارو کاهش وزن

    یکی از دغدغه اکثر آقایان و خانم هاي جوان ، کاهش وزن می باشد که برای رسیدن به این هدف طولانی مدت سعی می‌کنند که راه هاي کوتاهی را برگزینند.با این وجود داروهایی وجود دارند که میتوانند در طی چند ماه کوتاه باعث کاهش وزن شخص بدون هرگونه عوراضی شوند.

    اما پس از مدتی کوتاه از کاهش وزن ، به مرور این عوارض بر روی بدن فرد ظاهر می‌شوند.چنین اتفاقی روز گذشته برای یک خانم جوان رخ داد که باعث شوکه شدن تعداد زیادی از کاربران صفحات مجازی شد.جزئیات بیشتر را در ادامه این مطلب از پارس ناز خواهیم گفت.

    اضافه وزن زن چینی بعد از مصرف دارو لاغری

    روز گذشته در رسانه هاي کشور چین خبری با این مضمون “یک شهروند چینی پس از 7 سال استفاده از داروهای لاغری،وزنش دو برابر شد” که این خبر در چند ساعت اولیه همه ی ببیندگان را شوکه کرد و همه ی به این فکر میکردند که آیا چنین چیزی ممکن است؟! اسم این خانم جوان 25 ساله ” شیاولی ” است که درسال 2011 بعلت اضافه وزن متوسطی که داشت ، تصمیم به کاهش وزن می‌گیرد.

    در همین حین قرص هاي کاهش وزن به او معرفی میشوند و وی تصمیم به استفاده از آن ها گرفت. به گفته این خانم جوان ، در طی این 7 سال 30000 دلار را صرف داروهای کاهش وزن کرده است که این داروها را از هرگونه رژیم غذایی و ترک عادات بد غذایی مناسب تر می‌دانست.

    زبان این زن حامله شده است! + عکس و عجیب ترین اخبار جهان

    زن چینی بعد از مصرف داروهای لاغری

    اما پس از گذشت سال هاي زیادی از مصرف این قرص هاي کاهش وزن ، خانم شیاولی احساس کرد که بجای کاهش وزن در حال افزایش وزن است چرا که وزن وی افزایش یافته بود«حدودا 2 برابر وزن اولیه اش» که در نهایت روز گذشته بعلت حال بسیار بد وی به بیمارستان منتقل شد. همچنین شیاولی در گفت و گو با رسانه ها گفت که این داروهای کاهش وزن رابه صورت اینترنتی خریداری نموده است و پزشکان نیز حال بسیار بد این خانم جوان 25 ساله را استفاده بیش از حد از این قرص ها دانستند.

    زبان این زن حامله شده است! + عکس و عجیب ترین اخبار جهان

    افزایش وزن بعد از مصرف داروهای مخصوص لاغری!!!

    معاون بخش تغذیه کشور چین به نام وانگ ژونگ در گفت و گو با رسانه ها اینچنین گفت قرص هاي کاهش وزن با محدود کردن اشتها و افزایش دفع ادرار میتوانند به سرعت در کاهش وزن موثر واقع شوند و فرد احساس کند که دیگر لاغر خواهد ماند. اما این فکر کاملا اشتباه می‌باشد و نتایج این داروها حداکثر تا 2 الی 3 ماه ثابت هستند و اما پس از این مدت به طور روز افزون با افزایش وزن روبه‌رو خواهید شد.


    و در خبر آخر: مسابقه کشتی با انگشتان پا در چین

    البته این ورزش مسخره را انگلیسی ها اختراع کردند اما چین است دیگر، تا کپی نکند دست بردار نیست! کشتی یکی از رشته هاي ورزشی و مسابقاتی است که جدال تمام عیار دو نفر را روی تشک به نمایش میگذارد ، دراین ورزش ورزشکاران با تمام اعضای بدنشان سعی در رساندن بدن حریف خود به زمین دارند ؛کشتی با انگشتان پا نیاز به توضیح نداشت چرا که کاملا به این نوع کشتی آشنا هستید.

    زبان این زن حامله شده است! + عکس و عجیب ترین اخبار جهان

    به گزارش پارس ناز، حریف ده ها نفر در چین به رقابت دریک کشتی عجیب پرداختند این رقابت عجیب در پارک آبی شهر چونگینگ برگزار شد ، این بازی ، شامل دو شرکت کننده است که پاهای خود رابه پای یک دیگر قفل کرده و تلاش میکنند تا انگشتان پای حریف را پایین ببرند.

    زبان این زن حامله شده است! + عکس و عجیب ترین اخبار جهان

    کشتی گرفتن با انگشتان پا

    کشتی گیران در طی این بازی یک دقیقه اي سخت ، انگشتان پای خود رابه انگشتان پای حریف میچبانند و تا حد مرگ، دراین رقابت درد ،میکشیدند درحالیکه تماشاچیان بی خبر از درد این مسابقه تماشا می‌کنند و این مسابقه برای دیگر افراد در حد سرگرمی است؛ می‌خندند و لذت می برند. در کشتی با انگشتان پا که با تازگی در چین صورت گرفت عده اي از شرکت کنندگان با تقلب حواس حریف خودرا پرت میکردند.

    مثلاً آب میپاشیدند تا خود برنده این بازی شوند ودر پایان به قهرمان این رقابت، بلیط رایگان به ارزش 90 یوان « 10پوند» برای استفاده از امکانات پارک آبی هدیه می‌شد. کشتی با انگشتان پا نوعی ابتکار در مسابقه است که نخستین سال برگزاری آن به سال 1976 در دربی انگلستان بر میگردد. این مسابقه عجیب قوانین بسیار پیچیده اي دارد که دانستنش به ما کمک نمیکند اما دیدن برگزاری چنین مسابقه اي باید جالب باشد.

    زبان این زن حامله شده است! + عکس و عجیب ترین اخبار جهان

    مسابقه عجیب کشتی با انگشتان پا

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : زبان,این,زن,حامله,شده,است!,عکس,و,عجیب,ترین,اخبار,جهان, نویسنده : sam askpapers بازدید : 237 تاريخ : شنبه 13 مرداد 1397 ساعت: 20:06

پروپوزال بررسی تاثیر متغیرهای کلان اقتصادی بر معیارهای ارزیابی عملکرد اقتصادی

  • پروپوزال بررسی تاثیر متغیرهای کلان اقتصادی بر معیارهای ارزیابی عملکرد اقتصادی

    دانلود پروپوزال پایان نامه کارشناسی ارشد رشته توسعه اقتصادی و برنامه ریزی


    چکیده
    تأثیر
    متغیرهای کلان اقتصادی (نرخ ارز، تورم و...) بر فعالیت در بازارهای مالی قابل توجه است. متغیرهای کلان اقتصادی نشان دهنده رونق و موفقیت اقتصادی هستند و  در راستای آن مشخص کننده سرنوشت سرمایه گذاری‌ها خواهند بود. بررسی آثار این عوامل بر عملکرد شرکت‌ها جزو مهم‌ترین اقدامات در جهت موفقیت در این بازار است.ارزش افزوده اقتصادی و ارزش افزوده اقتصادی تعدیل شده از مهم‌ترين معيارهاي اقتصادي ارزيابي عملکرد هستند. ارزش افزوده اقتصادي تفاوت بین بازگشت سرمایه و هزینه سرمایه گذاري را بر اساس ارزش دفتری و ارزش افزوده تعدیل شده تفاوت بین بازگشت سرمایه و هزینه سرمایه گذاري را بر اساس ارزش بازار را اندازه گیری می کنند.

    در این تحقیق هدف، بررسی تاثیر نرخ ارز و تورم بر معیارهای ارزیابی عملکرد اقتصادی(ارزش افزوده اقتصادی و ارزش افزوده اقتصادی تعدیل شده) در دوره زمانی 1380 تا 1390برای صنایع خودرو سازی، سیمان و دارو می باشد. داده های مورد نظر از نرم افزار ره آورد نوین و سایت بانک مرکزی بصورت سالیانه جمع آوری شدند. برای آزمون فرضیات تحقیق از روش پنل دیتا استفاده شده است. نتایج حاصل نشان می دهد که نرخ ارز و تورم بر ارزش افزوده اقتصادی و ارزش افزوده اقتصادی تعدیل شده  تاثیر معناداری ندارند. از دلایل این عدم تاثیر می توان به آزاد نشدن قیمت محصولات بسیاری از صنایع و فاصله با قیمت واقعی ، سیاست های حمایتی داخلی از صنایعی مثل خودرو سازی، هزينه هاي تعمیر ونگهداري صنایع صادرات محور و اثرات دوگانه نرخ ارز و تورم بر بسیاری از شرکتها اشاره نمود.


    کلمات کلیدی:

    نرخ ارز

    نرخ تورم

    متغیرهای کلان اقتصادی

    ارزش افزوده اقتصادی

    ارزش افزوده اقتصادی تعدیل شده

    متغیرهای ارزیابی عملکرد اقتصادی


    اهمیت موضوع تحقیق 
    سنجش عملکرد جزء ضروری از هر سازمانی است، به طوری که می‌تواند بازخوردی از کارایی استراتژی‌ها و پیاده سازی آن‌ها بدهد. مدیران بازرگانی و حسابداران نسبت به نقشی که سنجش عملکرد در سیستم کنترل و برنامه ریزی سازمانی بازی می‌کند آگاهی زیادی دارند. گزارش عملکرد گذشته شرکت یکی از کاربردهای بنیادی سیستم سنجش عملکرد است. ارزیابی عملکرد با توجه به توسعه بازار های سرمایه از مهم‌ترین موضوعات مورد توجه سهامداران، اعتبار دهندگان، دولت‌ها و مدیران است. نقش معیارهای ارزیابی عملکرد در انعکاس عملکرد شرکت‌ها از طریق محتوای اطلاعاتی موجودشان نیز پررنگ‌تر شده است. باید اشاره نمود که حداکثر کردن ارزش بازار سهام شرکت‌ها از اهداف اولیه و اساسی هر شرکتی محسوب می‌شود. به این منظور تحلیلگران به دنبال معیاری هستند تا با در نظر گرفتن هزینه‌ای سرمایه و نرخ بازده سرمایه گذاری برای حداکثر کردن ارزش شرکت و افزایش ثروت سهامداران اقدام کنند (یحیی زاده فر و همکاران،1389، ص 115).

    یکی از مفیدترین معیارهای ارزیابی عملکرد و همچنین پیش بینی ارزش سهام شرکت‌ها معیار ارزش افزوده اقتصادی می‌باشد. مدیریت شرکت قصد دارد بر اساس ارزش افزوده اقتصادی ثروت سهام داران را حداکثر کند. متأسفانه، بسیاری از شرکت‌ها سود نهایی محصولاتشان را بدون در نظر گرفتن هزینه فرصت سرمایه خود برآورد می‌کنند. حداکثر کردن نه تنها راه حلی برای این مشکل ارایه می‌نماید بلکه همواره انگیزه‌هایی را نیز جهت حداکثر کردن ثروت سهامداران در مدیران ایجاد می‌نماید. ارزش افزوده اقتصادی متأثر از کلیه تصمیمات شرکت نظیر تصمیمات سرمایه گذاری، تقسیم سود، نرخ بازده سرمایه، تصمیمات مربوط به تأمین مالی، نرخ هزینه سرمایه است. به عنوان معیاری داخلی، سنجش عملکرد موفقیت شرکت در افزودن ارزش سرمایه گذاری سهامداران را به بهترین نحو میسر می‌نماید. همان‌طور که قبلاً بيان شد ارزش افزوده اقتصادي با تمام مزاياي که دارد باز اشکالاتي به آن وارد شده است به همين منظور از معيار جديدتري به نام ارزش افزوده اقتصادي تعديل شده (REVA) استفاده شد مهم‌ترين برتري اين معيار متکي بودن آن بر ارزش بازار است، در حالي که EVA بر اساس ارزش دفتري محاسبه مي‌شد.


    با توجه به مطالب بالا می‌توان اظهار کرد که  EVA و REVA از مناسب‌ترین معیارهای سنجش عملکرد هستند. از طرفی تأثیر متغیرهای کلان اقتصادی بر عملکرد شرکت‌ها انکار ناپذیر است. به همین منظور یکی از اهداف و انگیزه های مهم این رساله بررسی و شناسایی روابط بین متغیرهای ارزیابی عملکرد اقتصادی (EVA,REVA) و متغیرهای کلان اقتصادی (نرخ تورم و نرخ ارز) است تا بتوان به وسیله آگاهی از این رابطه اهداف و سیاست‌های مناسب را جهت بهبود عملکرد شرکت‌های مورد مطالعه تعیین نمود. از دیگر انگیزه های محقق از انجام این تحقیق با توجه به ادبیات تحقیق در زمینه متغیرهای کلان اقتصادی و متغیرهای ارزیابی عملکرد جنبه نوآوری تحقیق است. 

     روند نرخ ارز و تورم در ایران
    در ایران همچون سایر کشورهای عضو صندوق بین‌المللی پول ،تا زمانی که قرارداد برتون وودز معتبر بود (1973-1945میلادی مصادف با 1353-1325هجری شمسی ) نرخ مبادله داخلی دلار به ریال و از این رو نرخ مبادله اسناد خارجی ،تقریباً ثابت شده بود.به ترتیبی که نرخ مبادله ریال به دلار در سنوات 1963تا 1973 بین567/62 و 75/75ریال نوسان داشته است.پس از فروپاشی نظام برتون وودز و منسوخ شدن قابلیت تبدیل دلار به طلا در سال 1971در کشورهای صنعتی پیشرفته ،نظام ارز شناور غالب و افزایش نوسان‌های دلار در بازارهای جهانی موجب فزونی نوسان‌های ریال در مقابل دیگر اسعار مهم بین‌المللی گردید.

    برای جلوگیری از افزایش بیش از حد قیمت اسعار مهم اروپایی در مقابل ریال در بهمن 1353تا 1356 ،رابطه ثابت ریال و دلار ملغی شد و به جای آن نرخ برابری ریال به واحد SDR تثبیت گردید.ارزش هر SDR معادل 2425/82 ریال تعیین گردید .البته این نرخ در صورت لزوم قابل تغییر بود و اگر نوسانات در بیش از 5روز از5/3درصد (بعدا25/7درصد)بیشتر می‌شد،می‌توانست نرخ جدیدی اعلام گردد. از اواسط آذرماه سال 1356تا اول خرداد 1359 مجدداً ریال به دلار آمریکا ثابت گردید .نرخ خرید هر دلار 35/70ریال و فروش هر واحد 600/70ریال تعیین شد.برای محاسبه نرخ برابری روزانه سایر ارزها به ریال از نرخ برابری ساعت یازده بازار لندن آن ارزها با دلار آمریکا استفاده می‌شد.

    از سال 1359 تا 1371 مجدداً رابطه ریال به دلار آمریکا قطع و ریال به  SDRتثبیت و نرخ متوسط هر  SDRبرابر30/92ریال تعیین گردید.این تغییرات موجب تغییر نرخ رسمی ارز نگردید و نرخ ارز رسمی پس از پیروزی انقلاب و در دوران جنگ تحمیلی ثابت ماند.در عمل نرخ رسمی دلار در ایران بین سال‌های 1340تا 1372 بین 57تا75 ریال نوسان داشته است.در ساله‌ای فوق علاوه بر نرخ رسمی ارز ،نرخ‌های برابری دیگری مثل نرخ ترجیحی (غیر تعادلی)،نرخ خدماتی و نرخ رقابتی در سیستم بانکی رایج بود.اما از ابتدای سال 1381 نرخ‌های چندگانه ارز به نرخ واحد تبدیل شد و از این پس نرخ ارز مرجع در بازار بین بانکی تعیین می‌گردد(علیجانی،1390).
     نظام ارزی در ایران تا سال 1381 چند نرخی بود اما در سال مذکور به نظام یکسان سازی نرخ ارز تبدیل شد و این کار منجر به افزایش یکباره قیمت آن شد. بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را در سال 83 افزایش داد و از سال 84 تا کنون قیمت دلار به هیچ وجه از 900 تومان کمتر نشده است و در عین حال از سال 82 به بعد تفاوت بین نرخ دلار  در بازار رسمی و غیر رسمی کاهش یافت.


    براي توضیح تورم و علت شروع یا تداوم تورم، نظریه‌ها و دلایل مختلف و متعددي مطرح شده است که تا حدي نیز بیانگر دیدگاه‌های متفاوت اقتصاددانان است. نظریه‌ی پولی تورم  که از حدود دو قرن پیش تحت عنوان نظریه‌ی مقداري پول  مطرح بوده است، تنها علت تورم را تغییرات حجم پول ذکر می‌کند. بنابراین، هرگاه حجم پول در گردش، بیش از مقدار تولید افزایش یابد، باعث افزایش عمومی قیمت‌ها می‌شود. بعد از نظریه‌ی مقداري پول، پر سابقه ترین نظریه‌ی تورم، نظریه تورم ناشی از فشار تقاضا یا کشائی تقاضا  است. این نظریه که با نام کینز   پیوند خورده است، تورم را زاییده‌ی فزونی تقاضا بر عرضه‌ی کالاها و خدمات تولید شده در قیمت‌های جاري در شرایط اشتغال کامل می‌داند.


    نظریه‌ی تورم ناشی از فشار هزینه  (فشار دستمزد(که یکی دیگر از نظریه‌های تورم کینزي است، علت افزایش قیمت‌ها و ایجاد تورم را در افزایش پی در پی هزینه‌های تولید بر اثر در خواست افزایش دستمزد می‌داند. نظریه‌ی تورم ناشی از فشار هزینه( فشار قیمت مواد اولیه) علت افزایش قیمت‌ها را افزایش قیمت مواد اولیه با کاهش عرضه‌ی کل می‌داند. نظریه‌ی تورم ساختاري ، تورم را به دلیل وضعیت مربوط به ساختار اقتصادي، سیاسی، حکومتی، فرهنگی و مواردي از این دست می‌داند. که در توضیح آن به عواملی از قبیل کمبود زیر بناها و زیر ساخت های اقتصادي، گسترده بودن بخش دولتی، وجود قوانین و مقررات باز دارنده‌ی فعالیت‌های تولیدي بخش خصوصی، کسري بودجه و در حال گسترش دولت، گستردگی نامتناسب بخش خدمات با نیاز اشاره می‌نماید.


    نظریه تورم رکودی یا رکود تورمی  بیانگر انتقال منحنی عرضه کل به سمت چپ و افزایش هم‌زمان قیمت‌ها و کاهش تولید می‌باشد. به عبارت دیگر تورم و رکود اقتصادی هم‌زمان به وجود می‌آید به چنین وضعیتی ، وضعیت تورم رکودی اطلاق می‌شود. تورم ناشی از فشار هزینه ، منجر به تورم رکوردی می‌شود . افزایش تقاضا هرچند تورم ایجاد می‌کند ولی در صورتی که منحنی عرضه کل صعودی باشد ، به افزایش تولید نیز منجر می‌شود، ولی کاهش عرضه به تورم و کاهش تولید منجر می‌شود.(نظری،1385، ص. 284).

    فهرست مطالب
    فصل اول
    1.1 بیان مساله تحقیق......    2
    2.1 اهمیت موضوع تحقیق    3
    3.1 هدفهاي تحقیق.........    5
    5.1 مدل تحقیق...............    6
    6.1 روش تحقیق..............    7
    7.1 جامعه آماری.............    7
    8.1 نمونه آماری..............    8
    9.1 روش گرد آوري اطلاعات    8
    10.1  روش تجزیه و تحلیل اطلاعات    9
    11.1 متغیرها و واژه‌های كليدي    10

    1.3 روش شناسی تحقیق.    60
    2.3 فرضیات تحقیق:.......    61
    3.3 متغیر های تحقیق:.....    61
    1.3.3 متغیرهای مستقل...    62
    2.3.3 متغیر وابسته:..........    62
    4.3 مدل مفهومی تحقیق..    64
    5.3 جامعه آماری.............    65
    6.3 نمونه آماری..............    65
    7.3 روش جمع آوری داده‌ها    68
    8.3 شیوه‌های  تجزیه و تحلیل داده‌ها    68
    9.3 روش‌ها و آزمون‌های آماری مورد استفاده    69
    1.9.3 ضریب همبستگی    70
    2.9.3  مدل رگرسیون    70
    3.9.3  آزمون ریشه واحد پایایی    72
    4.9.3 روش داده‌های ترکیبی    73
    5.9.3 آزمون قابلیت برآورد الگو به صورت پانل    74
    6.9.3 اثرات ثابت و اثرات تصادفی    75
    10.3 خلاصه فصل..........    77


    منابع................................   


    فهرست جدول و شکل
    شکل (1-1) : مدل مفهومی تحقیق (محقق ساخته)    6
    جدول (2-3): محاسبه ارزش افزوده اقتصادی    43
    شکل(2-1): رابطه بین نرخ ارز و استفاده از متغیرهای ارزیابی عملکرد اقتصادی    48
    شکل( 3-1) : مدل مفهومی تحقیق    65
    جدول(3-1): نمونه نهایی    67


     

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : پروپوزال بررسی,تاثیر,متغیرهای,کلان,اقتصادی,بر,معیارهای,ارزیابی,عملکرد,اقتصادی, نویسنده : sam askpapers بازدید : 198 تاريخ : پنجشنبه 11 مرداد 1397 ساعت: 13:38

برای سفارش محصولات به ادرسهای زیر با ما تماس بگیرید یا بر روی عکس کلیک کنید

076-3527-0546تلفن تماس:   

[email protected]ایمیل  :

سایت  :  www.yasbeauty.ir

کانال تلگرام :  t.me/Yasbeauty_ir

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : جدیدترین,محصولات,ارایشی, نویسنده : sam askpapers بازدید : 218 تاريخ : جمعه 5 مرداد 1397 ساعت: 2:35

در طراحی سایت امروزه بحث بک لینک به دنبال سئو از مهمترین دغدغه ها در دنیای اینترنت به حساب می آید. همچنین روش مناسبی برای بازاریابی اینترنتی در مبحث تجارت الکترونیک می باشد. در این مقاله می خواهیم بگوییم بک لینک چیست و در بهینه سازی سایت چقدر مهم است . در ابتدا به تعریف بک لینک می پردازیم بک لینک به پیوندهای گفته میشود که از سایتهای دیگر به سایت شما داده میشود ، زمانی که از سایت خود به سایت دیگر پیوند میدهید، سایت مقابل از سایت شما بک لینک دریافت کرده است.

بک-لینک-چیست-و-در-بهینه-سازی-سایت-چقدر-مهم-است

گوگل به بک لینک ها بر اساس میزان محبوبیت و تعداد اهمیت می دهد هر گونه لینک به صفحات شما در سایت‌ها و صفحات دیگر که توسط موتور‌های جستجو پیدا شود بک لینک است. سایت هایی که بک لینک طبیعی ،زیاد دارند و همچنین محتوای جدید و منظم قرار می دهند رتبه خوبی دارند.

توجه داشته باشید که بک لینک را نمی توان از سایتهای با پیج رنک بالا خرید زیرا گوگل و سایر موتورهای جستجو قدرتمند به راحتی سایتهایی که جهت کسب رتبه بهتر در جستجو اقدام به خرید لینک میکنند را شناسایی نموده و از رتبه آنها میکاهد. البته شایان ذکر است اگر مایلید در یک سایت تبلیغات متنی بدهید، با Nofollow سازی لینک میتوانید دیگر نگران بوجود آمدن مشکلی برای سایت خود نباشید.

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : بک,لینک,چیست,و,در,بهینه,سازی,سایت,چقدر,مهم,است؟,بک لینک رایگان,بک لینک ارزان ,بک لینک واقعی ,بک لینک با کیفیت, نویسنده : sam askpapers بازدید : 255 تاريخ : پنجشنبه 4 مرداد 1397 ساعت: 19:12

کترینگ شرکتی به اشپزخانه های صنعتی گفته می شود که در آن غذا با حجم بالا و تعداد زیاد برای افراد شرکت های طرف معامله، تهیه غذای پرسنل صورت می گیرد. شرکت ها برای تامین غذای مورد نیاز روزانه ی پرسنل خود از طریق تحقیقات بازار و تحقیقات پزشکی و نوع کار و شرکت کارفرما برنامه ی تهیه غذای سازمانی را ایجاد و تصویب کرده و از طرق مختلف با آشپزخانه های اصطلاحا صنعتی که در این حوزه و در دسترسی شرکت کارفرما می باشند، قرار داد می بندند. در اینگونه قرارداد هاابتدا آشپزخانه صنعتی مورد نظر کیفیت غذا ها و لحاظ کردن مسائل بهداشتی را به اثبات رسانده و طبق موارد عرفی و غذاهای قانونی و حلال و معمول در جامعه منوی غذای پرسنلی خود را به شرکت کارفرما ارائه کرده و کارفرما بر اساس اولویت ها، نظرات کارشناسان بهداشت و بررسی استانداردها و سیاستها و سطح کاری خود لیست غذای شرکتی مورد نظر خود را از بین منوی غذای پرسنلی که آشپزخانه ارائه می کند انتخاب می نماید. در این هنگام ممکن است منوی غذای شرکتی که شرکت کارفرما از آشپزخانه ی صنعتی درخواست می کند، به صورت هفتگی تغییر کند که بر اساس این تغییر و درخواست های کارفرما و ظرفیت آشپزخانه منوی غذای هفتگی از طرف آشپزخانه به کارفرما ارائه می شود و کارفرما بر اساس سیاستها و بودجه ی خود منوی شرکتی را مورد بررسی و تحقیق قرار داده و نهایتن تصویب می کند. برای تصویب منوی شرکتی که شرکت کارفرما از آشپزخانه صنعتی درخواست می کند بایستی مسئولین ذیربط در کارفرما و آشپزخانه بر روی مواردی مانند قیمت و قیمت منوی شرکتی که مبنای تسویه حساب بین دو شرکت خواهد بود مذاکره کرده و به یک قیمت مشخص استاندارد برای غذای هفتگی پرسنل منطقی و معقول به نظر یرسد و کیفیت های مورد نیاز را نیز داشته باشد، برسند. این قیمت بین کارفرما و کترینگ شرکتی تصویب شده و مبنای پرداخت ها در قبل غذای تامین شده از سوی کترینگ شرکتی برای شرکت کارفرما قرار می گیرد. در کل تهیه غذای شرکتی کاری بسیار حساس بوده و از لحاظ میزان تاثیر بر مواردی حیاتی در سازمان مانند سلامتی و بهره وری نیروی پرسنلی شرکت بسیار تاثیرگذار و حایز اهمیت می باشد ضمن اینکه در برخی مناطق مانند مناطق ویژه دستورالعمل های بسیار سخت گیرانه ای تصویب گردیده و به مورد اجرا گذارده می شود که در اینگونه موارد هرگونه تخطی کترینگ شرکتی از استاندارد های بهداشتی می تواند تبعات وسیعی را برای آن بهمراه آورد. خاطر نشان می گردد که تهیه غذای پرسنل بسیار مهم بوده و بخشی از حقوق اساسی پرسنل شرکت بعنوان مستخدمین شرکت تامین کننده ی غذا را تشکیل می دهد. لذا برای انتخاب بهترین کترینگ شرکتی مناسب و نتیجتا تهیه غذای پرسنل به صورت مناسب می بایستی با توجه به افزایش حجم آشپزخانه ها در بازار تهیه غذای شرکتی کمال توجه را بکار برد.

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : غذای,شرکتی,غذای شرکتی ,غذای مامانپز, نویسنده : sam askpapers بازدید : 171 تاريخ : سه شنبه 2 مرداد 1397 ساعت: 19:08

لینک دوستان

خبرنامه